"
"

Hej alla fina!

De blev ingen film... Laggade som fan så ja orkade inte. Gick ner o kolla på hockeyn ist... SAIK vann för er som bryr er... Är inte de minsta intresserad av hockey så jag bryr mig inte ett skit!
Aja, nu ska jag ställa klockan till imorn så jag kommer upp... Har märkt att jag inte vaknar av min väckarklocka längre förns den ringt typ en halvtimme o min syrra kommer in skitförbannad o säger att ja ska stänga av... O ändå har ja på högsta volym tror jag. Aja, de där va inte de minsta intressant så nu skiter vi i de.
Hörs imorn, försöker hinna me ett inlägg på morgonen, annars hörs vi när jag e i skolan, pusss!


Kommentarer
Postat av: Paula - mode, tips & webbdesign

Gud vad fin blogg! Hur mår du ? :)

2012-04-16 @ 11:31:43
URL: http://paulamoisiolas.blogg.se/
Postat av: elin

Jag lottar ut en design, kika gärna :)

2012-04-16 @ 12:30:59
URL: http://kimidori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0