"
"

@Maja's place ;)

Nu sitter jag hos maja ;). Dagen har vart rätt skön för att vara onsdag, men jag har vart på assämst humör... -.-'
Vi fick iaf sluta en kvart tidigare (!), vi får typ aldrig sluta tidigare om det inte har varit nån inställd lektion typ, vilket de nästan heller aldrig är... Hahah aja, nog om de.
Jag ska iaf till stallet om ett tag, tror jag åker vid 4. Får se vem jag får idag.. Vill ha min lilla oscaaaaaar! Lillen! Aja, antadligen dino, men de e ju alltid bra o variera så de blir väl bra... Han e typ raka motsatsen att rida jämfört me oscar, han e ganska pigg av sig och ibland rätt stark i munnen. Fast jag tror haan är rätt liksidig ändå, eller jag har iaf inte tänkt på de, men om jag får hnm ida lär jag märka.

Aja, nu ska jag va social me maja ist, PussOchHej!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gud vad fin blogg! Skulle varit kul om du kolla min blogg och lämna en kommentar, vad fin du e ! <3

2012-04-18 @ 19:57:16
URL: http://bynathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0