"
"

Majiis här :P

Haha, japp. Nu är jag här, alltså Maja Afzelius som ni kanske hörtalas om. Ja ni som inte hörtalas om mig vet kanske inte att jag går i Linas klass och är hennes kompis :P
Lina sa till mig att jag skulle "gästblogga" åt henne medan hon är i stallet så då gör jag väl de då. Och nu kanske jag kan berätta lite om mig själv: jag heter då Maja Afzelius och är 15 år och jag älskar musik, jag spelar bl.a gitarr och sjunger. Har inga syskon vilket kan både vara skönt och inte. Ibland saknar jag faktiskt att ha syskon, och ja blablablablabla, haha gud så kul jag har. Nej men nu tråkar jag ut er alldeles för mkt, har ingen aning om vad man skriver som gästbloggare. Nej nu säger jag såhär:
Vi hörs nog senare, ja nått inlägg kanske jag kan göra senare på den här bloggen :)

En bild på mig som Linsen tagit :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0