"
"

Min beebiii!

Min lilla Oscar e halt :'(. Så de blir troligtvis ingen tävling i Norrtälje... :( tråkigt.. MenMen sånt händer och det är mycke viktigare att han blir helt frisk..

Får se vem jag får ha i dressyren så länge, men de löser sig.

Jag kom hem ganska nyss. Vilket skit väder det har vart idag, Fyfan! Men det har ju blivit bättre nu på kvällen iaf ;)).
Lite kort om dagen då:
Va o simma me Johanna, sen åt vi lite, mamma hämtade upp mig så åkte vi till stallet, kollade när dom red, kollade och höll i lilla Oscar när dom höll på, kollade när mamma red, åkte o handla, hemma...
Jag orkar inte skriva så himla mke.

Ska ner o hjälpa mammsen me maten nu, puss!

Min ängel! Bli frisk foort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0