"
"

Min kväll

Johanna åkte hem runt 6 tror ja. Vi tränade precis innan hon åkte, eller ja, jag tränade o hon hjälpte mig att komma på övningar osv. Vi skulle igentligen tränat båda två men hon hade inga träningskläder me sig o jag hade inget som passade henne :((.
Aja hursom, när hon gått så fortsatte jag me träningen ett tag eftersom ja ändå va igång ;).
Så nu har jag precis, eller ja för en stund sen, tagit en långdusch, rakat mig, smörjt in mig me bodylotion osv. Skööönt! Ska strax käka middag oxå, mamma kom nyss hem så vi har inte ätit än, sjuukt hungrig!

Nej men ja ska kolla lite bloggar o sånt, hörs puss!


Kommentarer
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Så fin header du har!:D

2012-04-26 @ 20:31:29
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0