"
"

Nytt!

Satt med Maja o ändrade lite i min design ;). Har ändrat typ allt, eller ja, iaf headern, bakgrunden, satt de blir "boxar" i inläggen och menyn osv. Ja ni ser ju ganska tydligt ;).
Vad tycker ni? Visst blev de bra? :)).

Kom hem typ nyss o ja ska träna strax tror ja. Sen efter de får ja ta en dusch o sen ska jag se om jag orkar fixa en läxa som vi har till på måndag som vi fick idag -.-' Hatar när man har läxor över en helg, borde va förbjudet.
Aja, sen kanske jag läser lite engelska o sen sätter ja väl på en film ;)).

Aja vi får se, nu blire iaf tränaaaa, vi hörs, puuuuss!


Kommentarer
Postat av: Klara

Vilken fin blogg du har! :D

Kram!

2012-04-20 @ 19:47:03
URL: http://klarafrejds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0