"
"

Påsklovet

Har faktiskt inte planerat så himla mke på påsklovet än. Ska bara va hemma o ta de lungt, träffa kompisar o sånt ;).
Nån dag ska ja iaf på bio me Johanna o Maja, kanske nån mer? Och se hunger games, sen ska ja träna me Johanna, simmning blire ;), De e ju sjukt bra träning tydligen så de blir bra ;). Sen lär ja ju va en del i stallet oxå o sen blire säkert nån shopping ;).
Mer har ja väl inte planerat änsålänge...


Nu har jag sett klart Maria wern, så nu ska ja sova snart så ja inte gör fel på provet imorn pga att ja är trött eller har försovit mig så ja inte har hunnit äta nån frukost... Får plugga lite på bussen (som ja ofta säger men vilket aldrig blir av -.-') imorn och sen på 20min rasten innan svenskan...
Usch jag vill VerkligenVerkligen inte ha de där jävla provet. Brukar inte kännas så farligt me prov i vanliga fall för ja brukar lixom kunna öva o så fastnar iaf lite. Dessutom tycker ja de kan va kul att testa hur mke man kan, dock har den delen blivit värre här i 8:an pga betygen, förut va de ju inte hela världen om man inte fick bra poäng men nu...
Men nu fattar ja verkligen inte, eller jag fattar ju hur hon menar att man ska göra men ja kan inte göra de för de e svårare än vad de låter när hon förklarar. Typ.

Aja de här e ju heeelt ointressant för er så nu slutar jag. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0