"
"

Sjukt sur -.-'

Och jag vet inte alls varför! Har inte alls någon anledning till de men jag blir alltid sur helt plötsligt för ingenting, och jag HATAR det! Inte alls kul.
Kan vara lite både och, en viss del av mitt humör lär jag ju ärvt av min släkt. Altså seriöst, ni skulle sett min mammas farmor. Hon hade verkligen ett sjukt jävla humör och jaa... Hela hon va konstig! Jag hann aldrig lära känna henne riktigt, hon blev 100 år och nåra veckor sen gick hon bort, och då varr jag väl 6-7 år tror ja.
Men min mamma har berättat mke om henne och jag tror jag hade velat lära känna henne för lite rolig va hon ju!
Kan berätta lite kort om nåra saker hon gjorde...

- När hon kom in på banken viftade hon bara me sin käpp o gick före hela kön o alla akade sig...(?!)
- Hon hade plastpåsar på gummistövlarna när de regnade för att dom inte skulle bli blöta...
- Hon plockade ut ALLA mjölkpaket ur kylen i affären för att ta de innersta för hon trodde de va nått fel på dom andra?! Och tror ni hon ställde tbx resen sen eller? Näejdå, dom fick stå kvar.
- Hon sa upp sig från sitt jobb hela tiden för att få blommor och för att alla skulle säga att hon skulle stanna, sen började hon igen dagen efter...

Hahah sen kommer jag inte ihåg nått mer men konstig va hon!


Jag är sjukt trött oxå, Kul blandning... Nej men jag har vaknat jätte tidigt både idag och igår ju så imorn måste jag sova ut annars kommer jag vara på skit dåligt humör hela dan.

Sitter med en godispåse nu och lyssnar på musik, och ja ska strax sätta på en film. Vi hörs senare hörni!
Puuuuuss! ♥



Ååååh älskar dom här låtarna, minnen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0