"
"

Tagga looooov! :D

WooopWooop, bara en dag kvar, sen looov! :D

Min dag har vart toppen, bortsett från svenska provet iaf ;).
Efter skolan drog ja till jakan me Johanna o gick runt lite, köpte ny mascara o sen fika vi på tasty's ;).
Sen runt halv 5 typ åkte ja mot stallet. Fick Oscar, o de gick väl okej tror jag. Min hjärna e typ heeelt efterbliven så när nån frågar hur de gick direkt efter kan ja säga att de gick bra/dåligt, sen när de gått ett tag o ja har tänkt så gick de ändå typ bra/dåligt/ okej... Asså Hahah!
Nä men de gick lite blandat. Han va seg men han lyssnade ändå ganska bra så ja e rätt nöjd ändå :). Måste jobba mer på att inte tjata så mke me skänkeln för då blir han så jäkla skänkeldöd o lyssnar inte alls ist.

Nu ska ja snart sova, så jäääkla skönt att de e sista dan imorn!
På torsdag ska ja sooova, sen vet ja inte om ha skulle på bio me tjejjerna, annars blire träning o sen stallet ;).

Vi hörs mer imorn babe's, puuuuss&godnatt!

Min prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0