"
"

Bästa

orkar egentligen inte blogga nu men ja gör de ändå för er skuuuull.
Red i hagen imorse runt 10, blev lite galoppvändor där oså lite trav osååå. Beeesta hezt. Faktiskt lika kul att rida som min lilla Oscar pluttinuttiii! Så två favoritisar nu, båda broshornaaa! ;)).

Vi ska väl gå tillbaka om en stund o ta in dom från hagen, dom får inte gå lika länge idag iochmed att dom ska tillbaka -snyft- och vi ska hinna rida innan + sen fixa allt oså innan vi kör tillbaka dom. Usch kommer bli så sjukt tomma dagar utan dom :'(.

Men aja, jag ska njuta av de in i de sista och rida riktigt bra idag så att de blir ett bra avslut. Det bästa me att dom e från Hufvudsta e ju oxå att vi kommer se dom o kunna rida dom massa fler gånger :))).

Men nu ska jag kolla film eller nått o sen tillbaka till stallet, PÖSSIIIII!!

Kommer ju även få träffa min lilla bebiiiboo idag när vi kommer till Hufvudsta! Åååh, saknat honom sååå! Hälsade ju på honom i hagen men inte länge, hade ju fullt upp me att fånga dragge så fort som möjligt så han inte hinner smita haha!
Så de ska bli kuuul! Sen börjar ridningen somvanligt nu från o med imorn så på tisdag blire riidaaaa, på min lilla bebii Oscar då? Hoppashoppashoppaaas, haha inte ridit honom sen i april ju! Och sista onsdagen innan han blev halt va han helt underbar att rida! :*

Men neeeej nu blev de här alldeles för långt, puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0