"
"

Dagen

maja kom förbi lite snabbt vid lunch, så vi snackade bara lite sen gick hon igen.
Åkte sen till stallet vid halv 4, o sen träffade jag kärki i Hufvudsta, så vi snacka lite osåå, den påväg ner mot stallet kom Hanna oxå fast hon sa att hon inte skulle, haha!
Men iaf vi pratade lite om sommaren typ.
Seeeen när vi kom till stallet blev ja jeeette ledsen för jag fick inte ha min fina beboo :'''((
Fick gladdys ist.. Gick Inge bra, o jag va typ fett ledsen i början för ja inte fick Oscar (Hahah) så jag red Inge bra osv. Men aja, Johanna sa iaf att vi skulle prova nåra gånger typ o se hur de blir, annars kanskekanskekanske jag får tbx Oscar (hoooooppas) Men ja vi får se, blir säkert bra...

Kom väl hem sen vid 8 nångång typ o sen har ja väl inte gjort så mycke.

Imorn får vi se vad som händer, ska kanske träffa Maja nån gång under dagen iaf, så får vi se vad vi hittar pååå. Annars har jag väl inga planer...

Vi Höörs, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg verkligen:)
gå gärna in på min och kolla mina filmer<3

2012-08-16 @ 19:05:58
Postat av: Anonym

gud vad fin blogg,gå gärna in på min och kolla mina videor<3

2012-08-16 @ 19:06:40
URL: http://verasvenssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0