"
"

Hallojjj!

kom hem runt 9 o åt lite middag.
Ridningen gick sådäääär, red gladdys som jag inte ridit på aaaaaaaass länge sen! Typ ett år sen (!) men kunde inte kräva så himla mycke av henne me tanke på att dom har haft sommarlov i 7 veckor o därmed tappat all sin kondition + troligtvis en hel del muskler. Men de va kul att rida henne igen iaf!
Seeeen på vägen hem kom de fram nåra helt random människor o ville ha bråk, haha! Kom från ingenstanns o bah vrf kollar ni snett o blanblablaaa, hade inte ens sett dom för jag stog me ryggen åt de hållet? Sen börja dom tjaffsa massa o javetintevad så jag gick där ifrån för jag orkade inte, o då blev de ju ett jävla liv... Jaa, lite sorgligt ju att dom inte har nått eget liv att lägga sin energi på.. Hahah!

Jaja, nu ska jag sätta på fiiiilm o sen ska jag nog sova. Får se vad som händer imorn, ska ju rida på kvällen iaf o då kommer kanske Maja o hanna dit oxå!! :D wiiii, har inte träffat dom sen början av sommarlovet lixoom! :OO Inte okej!!
Så de blir ju nice isf, hoppas jag kommer ha kvar min lilla bebi i dressyren nu oxå, har fått förra kommentarer om att jag blivit lång(?) har inte märkt nån skilldnad? Men ja, så jag hoppas att jag inte har växt ur honom :'(( han va ifs liten när ja gick in till honom i boxen, men vafaan de gör väl ingee... Vill verkligen ha kvar honom!

Jajaa, har annars inga planer för dagen, får se vad som händer, ska försöka hinna ladda in alla bilder från när vi hade hästarna på datan o sen fota de jag köpte igår.

Men vi hörs mer imorn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0