"
"

Min fina!

förlåt att jag inte har bloggat men har inte haft tid eller ork. Har egentligen inte de nu heller men ajaaa.

Igår mötte jag upp tjejerna i Karlberg runt 2 så gick vi hem till magda o kollade film. Sen runt halv 5 drog vi till fridhemsplan o åt lunch o sen åkte vi ner till stallet. Red gladdys o de gick väl sådääär. Vi va ute o red i skogen, klättrade lite osv. Sen red vi på banan sista 15-20. Johanna frågade om jag ville räkna gladdys i Sollentuna oxå i september men sa nej, vill rida henne lite mer innan...
Åkte den hem o va helt hypad, så vet inte vad jag gjorde men sen kollade jag iaf nåra avsnitt av pretty little liars o sen somna jag.

Idag va en rätt seg dag, skulle träffat Maja men de blev aldrig av, hon kände sig inte så bra o jag kände mig oxå seg + att hennes mobil va typ konstig så gick inte att få tag på henne. Men jag typ degade framför pretty little liars (vadå beroende?) o va ute lite me hunden.
Åkte sen till stallet o red. Gick sådär idag me, men lite bättre mot slutet iaf. Går typ bättre o bättre ändå, så de e ju alltid något ;). Gick sen veta att jag ska få tävla min bebiboo i Vällingby i september! Åååh så jäääävla glad, min lilla bebiiii!! :DD
Åkte sen hem, duschade o fräschare till mig ordentligt, valde outfit till imorn (som jag säkert ändrar imorn...) o lite såå.

Ska försöka sova strax så jag kommer upp imorn oxå. Ska möta Maja i Kallhäll typ kvart i 9 sen börjar vi 9. Juste fan ska till tandläkaren imorn oxå..! Åååh fuck oooff!

Jaja, vi hörs imorn, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0