"
"

..saknar..

Lämnade hästarna idag ju, o jag saknar dom redan sjukt mycke! Känns sjukt tomt... 
Lämningen gick bra iaf, klev på o av transporten utan problem. Fixade sen transporten, lämnade sadlar osv. Hälsade på lilla Oscar oxå! Som jag saknat den lille plutten! Ååh! 

Imorn åker jag till stan me Maja o shoppar o kollar biooo. Ska se LOL, som jag fortfarande inte sett fastän jag velat se den långt innan den startade... Men har inte haft tid.
Så de blir mysiiigt, har inte träffat henne mycke alls i sommar faktiskt, bara i början o sen för nån vecka sen. Har förövrigt inte träffat många alls, har vart borta nästan hela tiden o sen haft hästarna nu ju så har inte hunnit med förutom i början...

Men nu ska ja kolla lite tv o sen sätta på en film o sen sova tror ja. Har ju gått upp runt 7 nu dom här dagarna så de skulle ju va bra om jag kunde hålla de o åtminstonde gå upp vid 9 så jag inte är så förbannat trött när skolan börjar sen... Men vi får väl se hur de blir me de, haha!

Men vi hööörs, pössii! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0