"
"

Dagen

Va på tenö o badade, va dock sjukt kallt i vattnet så badade inte så mke... Åkte iaf sen hem, fixade middag o åt, sen träffade jag Maja runt 8, har inte träffat henne sen början av sommaren så de va mke att snacka om osv. Vi gick iaf hem till henne sen o satte på en film o lite så - "just My luck" - haha sjukt rolig film! Sen runt 11 nångång började jag ta mig hemmåt igen, Maja földe me halva (nästan hela...) vägen för ja ville inte gå själv genom mörka skogen, sen kom mamma o mötte mig sista biten mörkrädd som ja e... Haha. Sen kom vi gem runt halv 12 så då hyrde vi en film o den va precis slut nu så jag ska snart sova. Imorn ska vi till morfar för han fyller år nästa lördag men vi ska fira han imorn typ, o sen tror ja vi ska ut till stäket o fixa me stallet o allt de där. Och juste till Hanna; saknar dig me! Vi ska ju ga dom från onsdag nästa vecka så har inga bilder nu :pp men lägger upp sen efter såklart ;)). Puss&godnatt! (blir säkert asjobbigt att läsa de här inlägget eftersom de nog är helt ihopsatt pga cp blogg.se - appen ://, men de får ni leva med änsålänge, puss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0