"
"

Heztarnaaaa

Vi va i stallet vid 12 o packade in allt, sen åkte vi mot sommarhagen. Gick in o hämtade dragonite och Charlotte (tror inte jag har sagt vilka vi skulle ha?), hade såklart velat ha min lilla prins men han vart ju skadad innan sommaren o även om de troligen har läkt nu så är de bättre att han vilar så länge som möjligt ist för att riskera att han går sönder igen direkt. Sen vill dom nog inte släppa ifrån sig honom direkt efter skadan heller. Sååå Linda frågade om jag ville ha dragonite (trotsallt hon som bestämmer ändå, vad jag än tycker, haha, men förslag oså får jag ju ha ;), vilket jag ifs inte behövde eftersom jag ville ha dragonite helst efter Oscar då ;)). Så så blev de me de, IAFFFFF! vi hämtade dom o de gick bra, utan skador, haha! Dock stannade dom dåodå och fullkomligen väääägrade gå frammåt... Hahh men vi lyckades iaf få ut dom ur hagen o in i transporten tillslut!

Sen när vi kom fram lastade vi av osv. Sen fick dom stå i boxen ett tag medans vi fixade transporten och fyllde på vatten i badkaret i hagen, vilket tog ett bra tag eftersom stavfel va skarvad på ett par ställen och lossnade då o då, och som dom 3 smarta blondiner vi e så tog de ju en stund innan vi fick ordning på skiten! Hahaha! Iaf, sen fick dom gå i hagen medans vi åkte hem o käka lunch/middag. Åkte den tbx o fixade iordning boxarna me torv osv. Sen tog vi ut dom så fick dom beta lite längs grusvägen innan vi ställde in dom igen o fodra osv. Seeen smörjde vi träns och borstade av dom ordentligt, lite lagom smutsiga o dammiga efter sommarbete sen början av juni, fick inte bort allt så får se om han kanske får en dusch imorn. Sen mockade vi boxarna o hagarna de sista + la in lite mer hö o den åkte vi hem runt halv 10.
Duschade då o sen har jag ätit lite o nu ligger jag i sängen o ska sova för jag ska upp 7 imorn, puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0