"
"

Söndag

HejsanHoppsaaan!

Va i stallet vid 8, fodrade o fixade sen allt mesans dom åååt, sen blev de en barbacka skrittur i skogen o sen fick dom gå i hagen.
Gick då hem o bytte om o hämtade pengar o sen gick vi till donken o käka lunchhh. Va sn tbx i stallet vid 4, tog in hästarna o fodrade, mockade, borstade osv osvv. Sen tog vi ut o beta dom ett tag.

Red sen vid 7, gick super idag o dragge va sjukt duktig! Började ta nåra små korta galopper idag oxå o de gick finfint!
Fixade sen resten o åkte sen hem o duscha osv.

Jag har lyckats lägga min iPod på nått ställe som jag iiiiiiiinte kan komma på så därför e uppdateringen kass. Så nu vet ni de, dagarna ser iaf ut ungefär såhär... Ridningen igår gick oxå helt okej, men då tog han inte min vänsterskänkel ordentligt. Annars blev han riktigt fin stundtals. Tar ett tag att värma upp honom nu när han inte är helt igång men sen blir de skitbra!

Ska sova nu iaf, vi hörs nångång, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0