"
"

Tisdag

hellooooo!

Har hjälpt mamma i trädgården nästan hela dagen, sen runt halv 6 träffade vi Caroline tror ja hon hette, ute i stallet. Så hon visade runt o lite såå ;). Suuuper!
Imorn lastar vi in lite grejjor i bilen sen runt 11 åker vi till stallet o lastar på sadlar osv där + fixar transporten oså. Seeeen åker vi o hämtar heztarna! Taggaaaa! :D så sen blire massa fix i stallet rästen av dagen o sen får vi se om det blir ett litet skrittpass eller en promenad. Dom är ju inte skodda än så vi får se hur hovarna ser ut osv. Men de blir super!

Ska ta mig upp vid halv 9 imorn så jag börjar vänja mig liiite iaf. Sen ska jag ju vara i stallet senaste 8...! Hehe...

Jajaaa, nu ska jag nog sätta på en film iaf o den somna rätt tidigt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0