"
"

Ååh sommarlov!

Wehoo va skönt de e! :D

Dagen har vart jätte mysig, har vart i Vaxholm me Pelle, Agneta o morfar, precis som de senaste 5-6(?) åren ;). Va lite kallt dock men de va myyys ;D.

Den här sommaren ska bli bäääst, sola, bada, grilla, träffa kompisar, resa(dock bara i Sverige tror ja), sen på slutet av sommaren ska vi göra en sjukt jäkla kul grej, kommer bli sååå jäkla underbart, men de får ni veta senare i sommar ;).

Nu ska ja fixa en ny header tänkte jag men min efterblivna data vill inte starta så ja får väl vänta lite dåå...

Imorn ska jag ut i skogen o springa, lika bra att börja direkt ju? Och nu jäklar SKA jag träna minst 2 gånger i veckan hela sommaren!
Men vi hörs senare, ska försöka få igång datan nu då, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0