"
"

Dagen

Jag kom till Maja runt halv 3 ungefär, vi snackade lite oså sen gick vi ner till kallhällsbadet o fotade, blev dock inte speciellt många eftersom de blåste som faaaan där nere o sen börja de regna.
Så vid 4 gick till Kallhäll o mötte upp Majas pappa som tog ut lite pengar till henne o sen drog vi in till kista. Gick i lite affärer, snackade o så, sen åt vi, o så fortsatte vi gå runt lite o sen åkte vi hem runt halv 8. Fick me mig en röd-orange "blus" från vero moda och ett par vita jeans från SALT. Ni får bilder en annan dag för jag orkar inte nuu. Kanske blir outfiten till skolavslutningen ifall de blir dåligt väder...

Iaf, sen när ja kom hem åt jag lite, igen, o sen hyrde jag o mamma en film. Så den slutade nyss o jag ska väl snart sova, hörs sen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0