"
"

Godnatt!

Jag kom hem från Maja runt 6, fixade lite grejjer sen följde ja med mamma upp till affären o handla. Sen lagade jag middag ;) duktig tjej eller vad? ;D. Sen åt vi o sen gick jag ner o duschade, rakade mig, tog sån här peeling grej osv. Dock lyckades jag skära mig på rakgrejjen när ja rakade benen... Typiskt just nu lixom, jag har faktiskt bara gjort de en gång förut o de va typ förra sommaren, eller ja vet inte, men länge sen iaf, så lyckas jag me de nu, wihoo! Fast de e nästan nere vid foten så de syns väl inte så mycke iaf ;).
Sen smörjde ja in mig me bodylotion oxå så nu e jag riktigt fräsch o mina ben blev sjuktlena av peeling saken ;).

Sen hyrde iaf jag o mamma en film, standard? Vi har typ gjort de varje kväll sen i... Typ söndags? Men de e kuul ;).

Nu ska ja iaf sova så jag är pigg imorn ;DD wiihoooo sommarloov! :DDDDDDD

Åker 9 tror ja så jag, går förbi Maja så fixar ja mig lite där, hörs imorn puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0