"
"

Hemma

Kom till stallet vid halv 5, bytte om o lite så sen gick vi o fixade banan. Åt sen lite o sen fixade ja Charlotte osv.

På framridning gick de sådär, för att vara mig då, i andras ögon såg de väl kaos ut, hehe! Men sen helt plötsligt mådde ja så jäääääkla illa, men fortsatte rida, men sen blev ja typ helt yr o darrig ojagvetintevad, så jag hoppade av o då han ja knappt ta ett steg så spydde jag :S Mysigt osv. usch, de va asläskigt. Iaf, satt upp igen o fortsatte rida, sen på banan gick de åt helvette, va så jäkla nervös oxå somvanligt... Fast jag hade inte precis förväntat mig att de skulle gå bra så jag e inte besviken. Har ändå bara ridit hästen ett par gånger o hon e verkligen inte lätt. Så skitsamma, ingen riktig tävling ändå lixom ;).

Sen va jag skrivare ett par ritter o sen satt ja med debbie o louisa o snackade lite o kollade på resten av ekipagen.
Seeeeen hände de en inte så kul sak, är sjukt jäkla irriterad, ÄVEN FAST JAG INTE ALLS HAR MED SAKEN ATT GÖRA, men de e så sjukt respektlöst att göra så, och av en vuxen människa dessutom? Fan hur tänker folk lixom, sen så va de ju helt i onödan oxå fick man ju se på prisutdelningen... Nej fytusan, så jäkla tråkigt!

Iaf, kom hem ganska nyss o nu ska ja väl typ kolla på tv eller nått sånt o sen sova kanske ;).

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0