"
"

Hemma

Helloooo!

Dagen har vart riktigt kul idag, men mycket att göra. Vädret va ju helt okej oxå faktiskt, regnade lite vid lunch men då va vi ändå inne o åt så de gjorde ju inget ;).

Däremot när jag stog vid skåpet när ja skulle hem kom ja på att ja hade glömt mitt paraply i skåpet sen i fredags, men jag orkade inte leta fram de där i röran o de regnade ju ändå inte så skit samma. Men tror ni inte de börjar SPÖregna när ja kommer till Sundbyberg... Uschaa, o nu e Molly hemma oxå o skulle ha gått ut me henne när jag kom hem men varken ja eller hon va så himla sugna på de, hon väääägrade ta ett steg mot dörren vad ja än gjorde så hon får vänta :pp.

Nu ska jag gå ner o sätta mig i soffan me lite gott o kanske hyra en film, hörs senare puss!

Lille pöjjkin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0