"
"

min dag

vaknade vid 2 så med andra ord sov jag bort halva dagen, igen... Brukar inte sova så länge faktiskt, brukar väl iaf vakna innan 12 för de mesta... Aja, jag åt lite frukost/lunch o sen gick jag ut o la mig i solen ett tag med en bok. Mysmyss. Sen kom mamma hem o ja földe me henne o handlade osv. Sen har ja typ inte gjort nått mer, ätit lite middag oså. Ska träna lite snart tänkte jag o sen duscha o göra mig fräsch. Ska väl försöka somna i okej tid idag så jag inte sover bort morgondagen oxå, ska bli fint väder så ska väl passa på att sola lite, juste har btw inte badat i havet EN ÄNDA GÅNG IÅR?! Inte för att jag brukar va rekordtidig men ett tag innan skolavslutningen brukar jag iaf ha badat nåra gånger! Katasrofa! Fast de har ju iof inte vart nån speciellt varm juni iår, så jag skyller väl på de... Hehe! Nej men iaf, vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0