"
"

Dressyr på Gibsy

Jag ska ha gibsy idag på dressyren ist för dino/charlotte, för vi ska träna program så då e de typ bättre att jag har henne än dino, sen har jag inte ridit charlotte så mke heller så hon blir inte heller så bra.
Har dock inte ridit gibsy sådär jätte mke heller på sistånde, men de blir nog bra. Louisa, som annars har henne i dressyren skulle inte vara där idag så de e bara därför jag kunde ha henne, men sen ska jag ha typ Charlotte tror ja, eller dino, får väl se va johanna tycker blir bäst, själv tycker jag det blir mycket roligare att rida Charlotte.

Iaf, själva anledningen till att de e gibsy jag ska rida idag är att vi ska rida lätt B:2 tror ja, sista gången för domare och då kommer de bli kaos om ja ska ha dino, satt då tyckte johanna att jag skulle 'dela' på gibsy med Louisa den gången, så då 'provar' ja henne idag när Louisa ändå inte är där så får vi väl se
hur det gåår ;).

Ja då vet ni dee, hehe puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0