"
"

Frågor, del 2

This / That?
 
- Åka bil / Åka kommenalt?
Åka kommenalt
- Sommar / Vinter? SOMMAAAAAARR!
- Fota / Rida? Rida
- Rosa / Grönt? Rosaaaaa
- Film / Tv-Serie? Tv-Serie
- Svt1 / Tv4? Tv4 för att de e bäst progam där, men svt1 för att de inte e reklamer ;P


Favorit?

- Färg?
De beror på vad men ja tycker om de fläst färger bara man matchar dom bra ;)
- Dricka? Cider och cola
- Mat? Taccos kanke?
- Klädsel? Jag vet inte, leggins o nån snygg tröja sen converse o skinnjacka/jeansjacka til de typ... ;P
- Årstid? SOOOOOOMMAAAAARRRR! ;D
- Godis? Sura godisar, choklad och lakrits ;)
- Glass? Gillar inte glass så mke, men typ calippo shots ;))
- Kakor? KLADDKAKAAAAAA! ;D


Bästa...?

- Sommaren?
Sommaren 2011, lätt! Men jag tror den här kan bli såå grym om de blir som jag tänkt... ;DD
- Dagen? Ojj många, vet inte faktiskt...
- Minnet? Shit har sjuukt många bra minnen, många från förra sommaren osv. Men ja har ett jätte bra minne, eller ja vet inte, är mest glad att jag äns kommer ihåg de för de betydeer mycket. Kan ta de i ett annat inlägg sen för de blir aldeles för långt här.
- Vän? Hanna Ploog, Maja Kärki, Magda Kristiansson, Maja Afzelius och Johanna Lindström!
Som ni säkert märker är de dom jag umgås mest med oxå, men jag har alltid nästan ''bara'' umgåts med mina BÄSTA vänner. Är ju me andra oxå men inte alls lika mycket! O det känns bara ''onödigt'' att umgås me dom jag inte har riktigt kul med o kan prata om allt med, när de finns dom som jag kan de me, fattar ni vad ja menar? Sen är de klart ja är med andra oxå men jag har, som jag tror ja sagt nån gång innan, häldre några 'bästa' vänner än många halvbra ;). Heheh fan vilken lång text de blev om dehär nu dåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0