"
"

ett minne...

Sa ju att jag skulle göra ett inlägg om de så nu gör jag de lite snabbt.
Asså jag är typ mest glad att jag kommer ihåg det så bra, in i detalj lixom, o att de har med pappa o göra...

Iaf, jag va typ 5-6 år? Min pappa jobbade på sas o skulle åka till Amerika, USA tror ja, me jobbet. Så typ nån/några dagar innan, satt jag i de vi kallade 'lekrummet' då, kommer inte ihåg exakt vad jag gjorte dock, men då kom pappa in o ville att jag skulle komma. Så gick vi in i matrummet o satte oss på kortsidan, jag satt på vänster sida o han på höger. Sen fråga han typ vad jag ville att han skulle köpa till miig därifrån. Jag sa att jag ville följa med typ, men han sa att han skulle jobba och att det nte skulle va kul för mig där då. Så han sa att vi skulle åka dit hela familjen när jag blev 10 för då hade min lillebror blivit lite äldre osv. För han va typ bara knappt 1 år nu. Aja, så jag sa att jag ville ha en blå gossedjurshund, eftersom min favoritfärg var blå när jag va liten, ville ha ALLT i blått o sa blått till allting, sen för att jag älskade hundar men pappa hade sagt att jag skulle få en när jag blev 10 (även det va 10 år, vet inte varför....), så de fick bli en gossedjurshund sålänge...

Jaa de va typ de.. Sen några månader innan jag fyllde 10 gick han bort och de blev ingen resa till amerika... Men hund blev de iaf eftersom även min mamma ville ha en ;).
Btw. så har jag fortfarande kvar den där blåa gossedjurshunden... ;)

Har gryyyymt många andra bra minnen som e ''roligare'' än det här men jaa.

Ska fortsätta kolla på gossip girl nu eller så sätter ja på nån annan, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0