"
"

från majaafzelius.blogg.se

Lovar du att vara ärlig? Jaråå...
Du heter: Lina Annika Louise Svensson
Smeknamn: Linnsen ;)
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ja vet faktiskt inte, har ingen speciell...
Beroende av: Ipoden, mobilen, choklad, cola, mina vänner och stallet/hästarna och sen såklart min lilla prins♥
Vad tror folk om dig?: Hehe Har faktiskt ingen aning...
Stämmer det?: -
Vad får du oftast komplimanger för?: Typ mina ögonfransar och mitt hår...
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag vet inte, ger komplimanger kanske ;) 
Hur imponerar man på dig?: Att man är sig själv fullt ut, vågar göra bort sig, man är rolig har bra humor osv. Man är sig själv o 'leker' inte tuff inför sina vänner, vågar stå för vad man tycker typ, hehe blev låångt...  
Brukar du skratta för dig själv?: Hehe, kan hända... Men händer oftare att jag sitter o gör grimarser åt mig själv typ, hehe..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Var är du?? ;) <3
Var bor du?: Lite utanför Stockholm
Trivs du där?: Jaråå, lite långt bort kanske från alla i stan, o lite halft dött, men de e mysigt!
Äger du några converse?: Jaa
Vad har du för mobiloperatör: Comviq
Är du allergisk mot något: Neeeepp ;D 
Har du haft sex idag: Såklart, mååånga ggr!

Hur svarar du i mobilen: Aah, hallå?!
Vem ringde du senast?: Julia
Vad sa du senast till den du pratade i telefonen med: Mycket.
Antal timmar sömn inatt: Ja vet inte, kollar faktiskt inte på klockan när ja somnar...
Sov du ensam: Aa.
Brukar du komma i tid: Ja, nästan alltid faktiskt!
När mår du bra: När jag får vara me vänner o familj, och bara leva livet fullt ut ;).
När blev du fotad senast: Idag av Maja.
Hur känner du dig nu: Glad över att det är heeelg! :D
Vad tycker du om fötter: Men hej random fråga?
Vad saknar du: Min bebiii! 
Hade du en bra kväll igår: Heheh kommer inte ihåg men de hade ja säkert....
Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Men jaaaa, fan va alla undrar om man rakar sig?
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag e trött, men brukar försöka somna i hyffsad tid på vardagar för ja e så jäkla morgontrött
Är du blyg?: Ja jag är jätte blyg med folk jag inte känner jätte bra och typ inte umgås med ofta... Världens absolut sämsta egenskap enligt mig!
Sysslar du med någon idrott: Japp ridning ;D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte, jag har aldrig varit e sån som springer efter snygga killar som man ser första gången, bryr mig faktiskt knaaaappt om utseendet alls, personen blir ju autumatiskt snygg/söt I ENS EGA ÖGON när man börjar gilla den för den den är, o de kan man ju inte göra första gången man der den. Men sen är de ju alltid ett + om den ser bra ut oxxå ;))
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haffa mig såklart? Hahah nej ja vetefaaan
Är du nöjd med ditt liv: Jaadå, iaf just nu, finns tider då jag inte alls är de.
Är du bortskämd: Njee de tycker ja inte
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: 'juliahofsweden' om de räknas som en kändis? Tycker hon e sjukt stark som klarar av saker även fast hon haft de tufft o hon får mig verkligen förstå att det går även när det är svårt.
Vad längtar du till?: Sooooooommarlovet!!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja jag har världens bästa vänner!
Hur gammal är du: Fyller 15 i september, 97:a.
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om väldigt många just nu!
Du samlar på: iiinget...
Gröna eller röda äppeln: Gröna, men vissa röda är goda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: OM jag ringer någon är det någon av mina vänner, men jag brukar sitta o tänka ett tag på all ist så blir de bättre typ, men de bror på vad de handlar om.
Vilken tid gick du upp idag: Runt 7
När grät du senast: Grät inte, men va fett ledsen när Oscar åkte på sommarbete, hehe de va faktiskt sorgligt att veta att jag inte träffar honom förns i höst, eller okej jag kan åka till sommarhagen men ändåå!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, tycker bara de e sjut onödingt att köpa en märkeströja för kanske 700 som ser precis likadan ut som en från typ gina som kostar 200. Visst de kan va bra kvalite osv, och ja köper oxå märkeskläder ibland men man behöver ju inta ha allt i märkeskläder!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag orkar.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.
Är du bra på att laga mat: Gryym!
Hur vig är du: Heheheh du vill inte veta! Har ärft min fucking stelhet av mamma! 
Vad dricker du helst när du är törstig: Iiiiiiiiskallt vatten eller cola!
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat faktiskt men tror inte jag gör de, gillar inte fisk spciellt mycke o om jag förstått rätt så e sushi RÅ fisk?.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips o cola
Bor dina föräldrar tillsammans: Äääm... alltså näej, men dom skulle ju gjort de, om pappa levde..
Vilken ögonfärg har du: Blå-gröna typ?
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0