"
"

Dagen

Åkte iväg till hööks runt 2 kanske, kollade lite ridstövlar osv, hittade ett par som passade (för en gångs skull!) haha, men ja vet inte, dom kändes sådär... Åkte vidare till stockholm ridsport som ändå låg bara en liten bit bort o där hittade jag ett par som va super bra meeeen dom fanns inte i min storlek...
Men mammas kompis har häst på ett ställe där dom "säljer" ridstövlar, så vi har typ specialbeställt ett par därifrån så får hoppas att dom passar oxå!
Ska träffa henne imorn o kolla när nån rider oxå så jag ska prova dom då så får vi hoppas på att dom passar 

Jajajaaa, fick iaf me mig ett par ridhandskar hem, åh världens skönastee!
Åkte till stallet sen, va hoppning, o jag fick Dragge. Superkul va de men jaa... De gick väl sådär, haha!
Åt sen o åkte hem. Ska strax ner o duscha o sen ska jag sovaaa, ska upp tidigt imorn o möta eva så jaaaapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0