"
"

Heejsan folket!

Kom hem för kanske 30 min sen från en mysig middag och en helt fucked up bio... Asså det va typ en hel stor fucking afrikansk släkt som satt på flera olika rader o skrek till varandra, stog upp så de skymde skärmen o höll på fram till filmen hade börjat för typ 10 min sen... Så personalen stoppade filmen o massa folk drog sen fick dom börja om filmen... Asså hahaha inget emot dom men sånt händer fan aldrig annars.... Jaja filmen va inte riktigt lika kul idag, dock satt en av dom i den afrikanska släkten bakom oss med världens roligaste garv, gud jag doooog, roligaste på hela kvällen fan 

Jaja, haft en mysig kväll iaf, filmen slutade Runt 23:45 tror jag så då åkte vi hem till hanna o nu satte vi nyss igång en film som jag ska kolla på nu, pussohej!

Haha ni får lite vackra supergamla bilder på oss! :')


Kommentarer
Postat av: emma svensson

Nu har jag börjat blogga på allvar! Träning, Bekännelser, Outfits, Wanted, citat m.m. Känner du att något utav de passar dig tycker jag du ska klicka in. Blondie its back! KRAM!

2012-10-27 @ 22:11:06
URL: http://emmaskarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0