"
"

Hemma

Hellooooo!
Har haft PRAO idag på master design. Orkar inte förklara va de e men dom typ tar beställningar från kunder o sen "designar" dom typ tryck osv på produkten. Kuligt värreeeee lixom! Nejmen de va rätt kul faktiskt, inte för att jag gjorde speciellet mycke idag, satt mest o lyssna o kolla typ, och fikade, hahah!
Nej men folket va jättetrevligt, va hos en tjej som hette Nadja, supergullig, Fick en parfym av henne för hon tyckte att jag skulle ha den (Haha) och massa godis och julmust!
Sen slutade jag vid 3, så gick till mammas jobb o väntade bårs min på att hon skulle sluta o sen åkte vi hem.

Ska skrica om helgen snart oxå, fixa lite saker först bara.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0