"
"

Måndag

Usch hatar måndagar! Fast skolan är helt okej på måndagar så de funkar väl utom att provet idag kommer hå åt helvetteeee!
Men jaja... Vaknade förövrigt riktigt sur imorse, tror inte jag sa ett ord till nån i familjen utom när jag skrek att dom skulle sluta ta mina saker, haha! Nej men tex mitt smink e typ alltid borta för min syster och ibland mamma "lånar" de, men lägger aldrig tillbaka, så jag blir skitförbannad för jag har inte tid o springa runt o leta efter MINA EGNA grejjer på mornarna...

Aja, nu är dom 2 första, även tråkigaste lektionerna avklarade, har HKK prov om ca 20 min, så borde plugga lite nu men istället sitter jag hemma hos Maja o gör ingen nytta...
Men ja, vi hörs hörni, pusspuss!

Finii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0