"
"

Dag 1: om mig

Jaha, då kör vi då:
Jag heter ju då Lina Svensson för er som missat de, ja e 14 år och bor i Järfälla :) för er som inte vet så ligger de lite norr om Stockholm...
Ja har en mamma som heter Annika, en lillasyster som heter Elsa o är 12 år och en lillebror som heter anton och är 9 år :)
Jag har en hund som heter Molly o e 5 år, och 2 kaniner som heter vitsippa o pyret och dom vet ja inte hur Gammla dom e haha :p

På min fritid e ja me kompisar eller i stallet o rider som ja gör tisdagar o lördagar, men ska byta nu satt ja rider tisdag, onsdag ist, o sen är ja i stallet lördagar me o ibland torsdagar, men de e mke i skolan oxå satt ja hinner inte alla torsdagar...
Men som ni ser e den mesta av min fritid i stallet o sen när ja inte e där eller me vänner e ja oftast hemma o tar de lungt..
Älskar även att va i stan, kista osånt och shoppa, se på bio m.m :)

Men jaa, de va väl lite om mig dåra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0