"
"

Godmorgon!

Godmorgon! Vakna typ nyss..
Neeeejj! Vet inte om ja vågar kolla ut genom fönstret, de ser ut som att all snö e borta!!!!! Snälla, de e ju fan julafton imorn! O de e ingen snöö?!?
Åååh va tråkigt!

Aja, nu har ja nyss kollat lite bloggar o nu hade ja tänkt kolla på julkalendern, näst sista avsnittet ju, o den får msn vänta ett helt år på nästa... Sorgligt.
Haha nä men nu ska ja kolla på den sen upp o äta sen får vi väl se vad ja hittar på Ida :)

Puss!

Hahahahaaa va söt!
Hsha Maja kommer mörda mig nu :S


Kommentarer
Postat av: Maja

Japp jag kmr mörda dig nästa gång vi ses, haha :P Men du får faktiskt ta bort den för då kan jag ta bort bilden på dig som jag tog in på min blogg nyss, hihi :P

2011-12-23 @ 14:14:35
URL: http://majaafzelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0