"
"

Söööva!

Imorn ska ja upp tidigt, eller ja ganska tidigt, runt halv 9 senast, för ja tänkte åka ner till stallet o kolla på programträningen som börjar typ 10. Sen håller den på nåra timmar typ? Vet inte riktigt hur lång tid de brukar ta, men nu ska dom ju va ute så då rider dom fram i ridhuset så då går de kanske fortare ;).

När de e slut får ja väl gå o borsta på min heeezt som hade rullat sig i hagen idag o va heeelt lerig -.-' Gud va kul de ska bli, Hahah, neerå de blir bra ;) blir ju faktiskt rätt bra träning oxå eftersom de e jobbigare än de låter att rykta en häst i en halvtimme ;). Hahah, de låter rätt sjukt men de e sant, man blir fett trött i armarna faktiskt :p.

Aja, sen blire iaf ridning, sen sköta om hästarna o sen åka hem, för då kommer morfar, morbror, hans fru, o min kusin hit på middag så de blir väl myys ;).

Men nej nu måste ja sätta min mobil på laddning, gå o borsta tänderna, smörja in mina torra händer (!), o sen sova!
Vi hörs imorn, får se om ja hinner me nått inlägg på morgonen, puuuush!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0