"
"

SJUKT trött!

Gaaaashh ja kommer verkligen inte ha nå problem me att somna ikväll inte!

Dagen har iaf vart sjukt kul, börja med att ja inte ens va trött när klockan ringde 07:15 imorse?
Sen åkte ja o mamma till stallet, packade ihop allt, mötte dom andra o åkte till ekerö :). Ja fick rida en jättesöt liten c-ponny, va ganska självklart efersom jag va minst av oss o den va minst av ponnyerna ;P. De va iaf jätte kul, gick sådär, men ja hade inte förväntat mig att de skulle gå toppen så ja...
Sen fika vi o snacka o allt dedära o sen åkte vi tillbaks till hufvudsta. Mamma rida me linda o johanna o jag hjälpe väl mest nova me o ta in massa hästar o sen kolla ja när dom red o lämna lite saker o sånt där ;).

Sen när allt va klart åkte ja o mamma till expert för hon skulle fråga om nått o sen åkte vi o köpte thaimat o sen hem.
Har nyss kollat på ponnyakuten o ja ska ner o duscha strax o sen kolla på wallander, o sen sova!

Oj vilket rörigt inlägg de här blev nu men ni fick iaf veta lite om min dag ;). Vi kanske hörs senare om ja hinner, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0