"
"

-

Kom hem för typ 2 o en halv timme sen, men ja har inte orkat blogga nått förns nu..

Fick min fina Oscar! Gick dock riktigt dåligt Ida för han va riktigt seg o ville inte alls lyssna... Men vi får hoppas de går bättre nästa gång :)

Nu har ja typ kollat på "the voice Sverige" o sitter nu o 'kollar' på nått annat som ja inte vet va de e...
Ska ta o hitta på nått att skriva om här nu eftersom de känns som ja bara skriver typ "nu har jag, nu ska jag, Ida har ja..." o lalalalaa, herregud va tråkigt de måste va o läsa ju! Nej men ja ska bättra mig o försöka lägga in mer bilder o sånt... De e bara de att datan typ inte funkar o de e där ja har alla bilder + att de e där ja lägger in alla bilder så ja nu får ni helt enkelt nöja er me gamla bilder sålänge...

Men vi hörs senare, puuuuuuuss!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0