"
"

Godnatt!

Kom hem för ungefär 1 timme sen.

Ridningen gick iaf ganska bra :) jag e iaf för en gångs skull riktigt nöjd o glad efter en lektion på min världens bästa Oscar :D asso JA de gick segt somvanligt, extra segt tror ja t.o.m. men han va riktigt trött Ida. Men de va inte farten ja konsentrerade mig så mke på Ida utan allt annat som hade gått så dåligt i onsdags o de lyckades riktigt bra så ja e jätte glad trots att de va segt :D. Haha ni fattar nog ingenting men skit i, ja e nöjd me de iaf.

Snackade me Rebecka om ponnycupen oxå, så nu vet ja allt oså, utom vilket program de va, hehe, bra där, glömde fråga de men ja får fråga imorn eller nått :)

Nu ska ja snart sova tror jag, känner mig jätte trött... O de e onsdag imorn! Döda mig! Sämsta dagen! :(.

Men ja ska fixa lite oså o sen sova. Hörs imorn, godnatt :)

Underbaraste!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0