"
"

Hallojsan

Ligger i sängen nu o proppar i mig halstabletter så min hosta förhoppningsvis försvinner...

Kom hem för kanske en timme sen o ja har nyss ätit :)
Vi skulle ha gått på bion som gick typ 4 men de fanns bara kvar platser på första raden o där ville vi inte sitta så de blev den som gick 6 ist :)

Så innan gick vi runt i lite affärer o fikade :) fick me mig ett par jeans hem oxå, kan visa bild sen.
Bion va väl bra iaf :) ååh dom e så gulliga, heheh ;)

Imorn vid halv 11 typ kommer Maja hit :) lika bra att hon kommer då satt ja blir tvungen att gå upp tidigare o vänja mig t skolan :/
Men aja, nu ska ja fortsätta proppa i mig halstabletter o ladda över bilderna till datan :)

Men vi hörs efter de, puusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0