"
"

Dom senaste dagarna

Onsdag:
Va på nått lite blandat ställe med vattenrutschbanor, bergochdalbanor o lite allt möjligt... Fanns asroliga vattenrutschbanor, och en asläskiiig! Åkte den EN gång o jag dooog! Uschaaa! Stog o tvekade jätte länge
innan ja vågade åka, sen när ja åkte o hade satt mig i denhär 'badringen' man åker i,
sänger han som jobbar där bah "håll i dig
riktigt ordentligt nu" o de gjorde de ju inte
mindre läskigt... Haha sen skrek ja åt honom
halva vägen att han va taskig, tills "väggen"
(som vattenrutschbanan hette) kom, så då
skrek jag rätt ut av rädsla ist... Jäklar va läskigt de va, jag trodde pårriktigt jag skulle
dö, usch de va såå äckligt!

Men jajaaaa sen åkte vi lite andra saker osåå sen hem igen vid 6 kanske. Åt middag oså sen sen kollade ja på nån film me Christer.

Torsdag:
Gick upp aptidigt o satte oss i bilen o åkte till
Göteborg, släppte av hälften vid liseberg sen
åkte vi o lämna lite saker hos mammas typ
"kompis"/ arbetskamrat eller nått, för vi skulle
få låna hennes lägenhet att sova i över
natten till fredag sen, hon va btw. Skiiiiitlik Serena i gossipgirl! ;)) haha!
Iaf, sen tog vi en 5 min promenad till Liseberg o mötte upp dom andra, sen va vi
där tills dom stängde typ ;). Kanonen o
uppsvinget e nog mina favoriter, och sen
flume ride såklart ;), Hahah älskar dom, fast
den i Köpenhamn e roligare, eller iaf vad jag
kommer ihåg, va ju aas länge sen... ;ppp. Jag
tycker dock inte alls speciellt mycke om
balder som alla andra verkar tycka (?) iaf de
jag har hört. Nej men den e asjobbig att åka
för den e ju av trä så de skakar ju så
förbannat så man får asont i huvet av
den...://

Iaf, sen när de stängde gick vi över till gotiah o tog en dricka o lite sådär där högst upp,
sen vid 12- halv 1 gick vi hemåt - i ösregn...
Vi hade dock grymt väder under hela dagen,
men man blev ju då ist dygnsur på vägen
hem.. Jajaa sen kom vi väl hem där vid 1
nångång efter att ha gått lite vilse i mörkret
bland vägarna... Hehee hittade ju inte där vid
hennes lägenhet.. :pp

Lördag:
Vaknade kring 11 o fixade oss o sådär, sen
gick vi o åt frukost på wayne's o sen tog vi spårvagnen in till avenyn o gick runt där lite, köpte 3 bh:ar men inget mer...
Sen hämtade Marie upp mig o mamma för mamma skulle hämta bilen o jag fick följa me så hon skulle hitta tillbaka, Hahah!

Sen när vi kom tillbaka gick vi runt lite mer, åt lunch osv den åkte vi tillbaka hit till Tylösand igen.

Sen lite senare köpte vi thaimat o sen gick vi ner o badade - i havet, haha mitt första dopp iår som inte e i pool (!) Lite sjukt faktiskt då jag brukar ha badat åtminstånde i Mälaren innan skolavslutningen... Men aja sen har vi kollat lite på tv oså.

Jäklar va långt de blev nu men då har ni ju nått att läsa iaf ;)).

Går inte att ladda upp bild...:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0