"
"

Ceepeeeee

Jag HATAR att blogg.se har "ändrats", på datan gulnar de super, de har blivit mycket bättre där faktiskt! Meeeeen de hjälper ju inte mig, eller jo när jag ska lägga in maaaasssaa bilder från datan för då kan man markera alla o ladda upp samtidigt så går de typ tuuuusen ggr fortare. Men jag blogge ju nästan aldrig från datan utan endast från ipoden, och imed den här nya saken funkar inte blogg.se appen längre, vilket gör att jag inte kan lägga upp bilder när jag inte bloggar från datan... Eller jag kan göra inlägg med bara bilder typ, men inte med text till, eller de blir bara rörigt då, och om jag ska lägga in bilder kan jag bara ta dom från arkivet och inte nya... Såååå de är därför jag inte har haft nåra bilder i inläggen den senaste tiden :///.

Jaja så nu vet ni deeee! Imorn flyger jag o syster ner till farmor, kommer bli sjuktmyys! Så idag har jag typ bara packat hela dagen, seg somvanligt... Jaja, nu e de nästan klart iaf, bara lite smågrejjs kvar som jag fixar imorn ;)). Va ute o sprang oxå, gick en snabb prommenad till iljansboda, sprang i skogen där, ca 2-3 km. Gick riktigt bra, fick upp nått slags "flås" som alla snackar om, vilket gjorde de hela sjukt mycke enklare!! ;D Så nu ska jag springa varje/varannan dag nere hos farmor så jag får upp min kondition ordentligt ;DD. Och sen simma massa när vi e på "brunnen" (ett typ äventyrsbad eller vad man ska kalla de...) så de blir en del träning ju ;), förhoppningsvis.... :ppp

Men nej jag ska fixa lite nu sen ska jag sova så jag kommer upp imorn för då måste jag fixa massa grejjs ;), puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0