"
"

Huvudvärk!

Har fortfarande världens huvudvärk, uschaaaa!
Iaf, efter senaste inlägget gick ja ut o sprang, tog med mig Molly oxå. Hade tänkt ta en snabb promenad till ängsjö, springa där sen promenad hem igen, meeen de blev inte riktigt som jag hade tänkt.
Först vägrade Molly att gå, sen när vi kommit en liten bit började de regna, sen oska o blixtra. Så ja gick bara till norra stäket o sprang lite i skogen där, men jag hittar inte i den skogen utom ett varv på kanske 1 km som vi sprang på idrotten på lågstadiet, så ja tänkte springa de ett par gånger. Men neej, när jag bara hade hunnit nästan ett varv brakade de ut världens oska o ja såg blixtrar lite överallt o Molly blev asrädd så de slutade me en rask promenad hem igen i ovädret...
Men ja cyklade iaf lite på träningcykeln här hemma ist sen gick ja ner o duschade.

Har hyrt en film o lite så o nu ska ja typ sova. Nej men ja orkar inte me den här huvudvärken, dööö!
Men vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0