"
"

Min dag

Mötte Maja vid halv 1, vi fixade lite lunch osv sen cyklade vi till järvafältet o vidare till en sjö där vi fotade massa! ;). Men ni får bilderna nån annan dag för som e på Majas data, mailade till mig men dom blev konstiga o typ helt suddiga då så njaeeee, ni får sen ;)).

Iaf, åkte hem runt 8 nångång, åt lite o kollade på fotbollsmatchen som sverige förlorade... Seeeeegt ://.

Beställde hem tröjan oxå, e dock fredag idag så de lär dröja ett tag innan den kommer eftersom som inte levererar på helger :S.

Sen iaf har jag precis sett klart en film som jag o Maja började titta på igår, men vi Hanna bara se lite, sen fortsatte vi idag men hann bara se lite då me så nu kollade ja iaf klart ;pp. Men den va bra, hette "the holiday" om jag inte minns fel?

Ska sov snart iaf, blir stallet imorn, sen tjejkväll hos Hanna sen sover väl alla där ;).
Hörs puss!

Ni kan ju iaf få en halvsuddig bild från idag o en liten bild på topen jag beställde hem ;)).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0