"
"

Sommar....

Jag vet att updateringen har varit sjuktdålig dom senaste dagarena men de e sommarlov och när man för en gångs skull är ledig har man inte så stor lust att sitta o blogga, tyvärr!
Jag har haft annat för mig så ja kan ju berätta lite kort om de senaste dagarna.

Torsdag:
Va i Norrtälje, badade (=doppade fötterna typ) och solade, gick runt i lite affärer o åt sen middag på en mysig uterestaurang :))

Fredag:
Stressade iväg till älgö halvt färdigfixade (eller JAG iaf, dom andra som hade gått upp i tid va ju klara...) vid 11, åt lunch me Christer o Lisa sen gick vi ner till midsommarstången o allt de där o träffade lite människor, sen gick alla hem till Peter o Karina + mina kusiner, där vi somvanligt fikade o snackade massa sen grillade vi till middag o åt, sen typ fikade igen osv. Blev iaf riktigt mysigt o kul! :))

Lördag:
Sov hos Christer o lisa o jag vaknade vid 12 nångång så de va ju hyffsat. Gick upp o åt lite frukost osv, sen spelade vi typ nått spel o lite sånt mys. Sen åkte vi hem igen vid 3-4 tror ja. Degade bara hemma resten av kvällen.

Söndag:
Har bara vart hemma, spelat lite badminton o fotboll me bror, sen har ja städat mitt rum PERFEKT = alla lådor, under sängen ( där jag alltid lyckas skjuta in lite saker när jag inte orkar städa...), garderoben osv. Suuuuper!

Imorn ska jag fortsätta fixa bland alla mina kläder som ligger nere i källarn efter att ha tvättats så jag ska ta upp dom o ränsa lite där osv. Sen förbereda lite inför onsdag kväll/torsdag morgon när jag o syster flyger ner till älskade farmor! Ska bli sjuktmys, äääääälskar att vara där, typ bästa stället på jorden!<3
Iaf, de betyder ju ingen uppdatering, vilket de inte kommer bli mycket av i sommar för jag har somsagt annat kul att göra. Men jag kan iaf berätta lite hur sommaren kommer se ut oså, men de gör jag imorn för de här bli alldeles för långt annars, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0