"
"

Dagen

Den här dagen har vart feeeett seg faktiskt ://. Fick veta lite betyg, eller ja, fick veta bilden o typ halft på engelskan... Sen på no'n dissekerade vi, fyyyfan, aldrig mer! Fisk va de oxå så tror ni inte ALLT stank fisk efter de eller? Uuuuuuch!
Efter skolan va Maja lite nere så vi gick hem till henne o snackade lite, finns alltid för dig gööömman!

Sen åkte ja till stallet, blev uteritt idag, galopperade lite i skogen ;). KulKuuul, o hon skötte sig fint ;).

Imorn äre sista vanliga skoldagen oxå, wiiiiii! Har so första o då får ja veta mitt betyg, fett taggad! Hehee, men jag vet att jag har höjt den i höstas o provet gick suuuper så hoppas på B... Får iaf minst C o de e ju okej ;).

Nu ska ja kolla lite bloggar o sååånt, hörs senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Maja :)

Finns alltid där för dig med gmn! Love you ♥

Och tack för stöttningen idag. Blev bättre när jag pratade med dig Linis! :) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2012-05-30 @ 21:11:31
URL: http://majaafzelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0