"
"

Hej och förlåt för sämst uppdatering!

Jag har verkligen inte haft tid den här helgen!
Igår vet ni ju, o idag har jag vart i stallet hela dagen. De Gick okej för vårt lag, ingen placering dock...
Kom hem runt halv 8, åt middag o nu har ja precis duschat, rakat mig, smörjt in mig me bodylotion o hela köret - frääääächh! Tänkte målat naglarna oxå men ja orkar inte, får bli imorn.

Nu ska ja bara fixa fram lite grejjs till imorn sen ska ja sova, så sjuukt trött!

Imorn blire skola, sen om de e bra väder kanske ja o Johanna (kaaaanske Maja oxåå?) drar o badaaar ;). Annars hittar vi kanske på nått annat eller så kanske ja tar o tränar lite. Blir alldeles för sällan nu...

Vi hörs iaf mer imorn, ska försöööka hinna me bloggning på morgonen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0