"
"

helgens planer

Tänkte köra planerna för helgen lite snabbt då.

Torsdag: Tror vi ska åka o kolla på en sak inför i sommar. Hooooooppas verkligen att de blir av för de kommer bli så sjukt jäkla underbart isf! Men de e mycket som måste fixas o de finns ju risker man tar med
de så mamma blev lite osäker, men vi får se, hoppas iaf på de bästa!
Nej jag tänker inte säga vad de e jag pratar om juste nu, ni får veta de senare när det är helt
bästemt. Några vet väl redan ifs, men aaa :P

Sen blire massa pluggning till so provet oxå o sen kanske lite träning om jag har lust ;)


Fredag: Har lite osäkra planer här just nu, får se hur det blir. Iaf om de blir av tror ja jag, maja o johanna åker in till stan eller kista.
Shoppar lite, fikar o sånt, sen får vi se om de kaaaaaaanske blir nån bio oxå... Får väl se om de finns nån bra osv... Men maja kanske skulle till landet så då blire väl isf bara jag o Johanna, men vi får see ;).
Sen får vi se vad som händer efter de, iiiingen aning just nu.


Lördag: Blir stallet hela dagen me brudarna somvanligt. Sen får vi se va de blir av kvällen. Om inte annat blire väl lite plugg o film myys :P


Söndag: Här blire bara rå-plugga hela dagen (heheh får väl se hur de blir me deee...) till so-provet... Lite filmer o sånt kanske men annars inget planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0