"
"

Maja Afzelius hääär :)

Hejsan! :)

Nu har jag fixat lite här på Linas blogg. Och nu sitter Lina och gör hemkunskapskonpletteringen. Tror att hon konpletterar hälsocoatchen...

Nä men nu till något mer intressantare kanske... Iaf så fick vi sluta en timme tidigare idag :D Såå jäkla skönt. slutade tidigare eftersom att det inte fanns så mkt att göra på syslöjden. Egentligen så skulle vi bara fika och ha betygssnack men min syslöjdlärare hade redan snackat med alla och ja då fick vi helt enkelt gå hem. Så då stack Lina och jag hem till mig :) Har typ bara hållit på med datorn såhär långt.  Tror att Lina ska till stallet kl. 16.00 därnånstans. och nej fråga mig inte vilken häst hon ska rida eller om hon ska göra dressyr, galopp eller vad det nu heter. Kan inget alls om sånt :P

Nä men nu ska jag blogga på min egna blogg ist. Klicka på bilden för att komma till den:
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0