"
"

R.I.P

Jag kände aldrig dig, har aldrig träffat dig, ändå är jag sjukt ledsen för de som hänt, jag vet precis hur svårt de e när man har förlorat någon! På ett sätt måste de kännas ännu svårare att förlora en vän, bästa vän, en barndomsvän, mycket minnen. Man har delat så mycket tillsammans, pratat om allt, tagit hand om varandra när man haft de svårt. Tänk, hon hade hela livet framför sig!
Jag har förlorat min pappa, min mormor, min gammelmormor, min gammelmorfar, min gammelfarmor... Jag vet hur det är, och även fast man inte har haft så bra kontakt me alla är det hemskt! Nu har man inte heller chansen att byggs upp den kontakten! Om jag skulle förlora en vän, vet jag inte vad ja skulle göra, det är redan för mycket. Om någon av mina vänner skulle gå bort vet jag inte vad jag skulle göra, de är dom som får mig att fortsätta kämpa fast det är svårt.
Det är så sorgligt att höra, att något sånt här har hänt! Tänker på henne, hennes familj, alla nära till henne och alla mina vänner som råkat ut för att ha förlorat en vän som betytt mycket för dom!
R.I.P Klara Lundgren 12.05.30


Kommentarer
Postat av: Maja Kärki

Världens finaste Klara <3

2012-06-01 @ 10:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0