"
"

Söndag

Dagen började me att deras bilgarage inte gick upp så vi fick inte ut bilen, så vi fick åka tunnelbana ist o hann precis.

Sen stog vi i insläppet hela dagen, o sen va ja kvar en stund efter för mamma skulle rida o så åkte min lilla pojkiii på sommarbete så ja stog o gulla me honom ett tag. Åååh ja saknar honom galet mke redan! Helt sjukt att man kan sakna ett djur så mycke, o ja ska klara mig utan honom ända till i höst! Hur ska ja klara dee? :'((
Hahahah va de låter överdrivet, men ja e helt seriös! Lilla gulle! Har haft honom i dressyren i 3 terminer nu tror ja o jag har lärt mig galet mycket på honom!

Aja nog om de nu, har iaf precis ätit middag, taccos! Har massa plugg att göra igentligen, tror ja har 2 läxor/inlämningar, en engelska-redovisningssak och som om inte de räckte har ja spanska prov på fredag -.-'
Fyfan, fattar inte hur i helvette (ursäkta språket) våra lärare tänker, dom verkar typ inte prata me varandra över huvudtaget. Dom säger att vi ska "planera hur vi pluggar till prov osv." själva har ingen av dom lagt prov/inlämning/stora läxor över huvud taget sen innan påsk tror ja o nu kommer allt på en gång. Hahah vilket "damp uttryck" de blev!

Men ja har såklart glömt alla böcker utom engelskan i skolan o den orkar ja inte heller göra nu så de blir feeeeett jobbigt imorn!

Vi hörs, blev aldeles för långt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0